Aftellen..... - Reisverslag uit Aalden, Nederland van Irma Marissink - WaarBenJij.nu Aftellen..... - Reisverslag uit Aalden, Nederland van Irma Marissink - WaarBenJij.nu

Aftellen.....

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

28 Januari 2022 | Nederland, Aalden

Nog een kleine week voordat ik naar Lesbos vertrek.

Afgelopen week totaal verrast door mijn collega's van GZA (Gezondheidszorg Asielzoekers) Hardenberg. Als aanmoediging/ steun kreeg ik een mand vol met lieve hartverwarmende persoonlijke kaartjes/ woorden, eigen gemaakte cadeautjes, beschermengeltjes en (lees)boekjes. Zo ontzettend lief!! Alles gaat mee!

En verder...ik ben er klaar voor! Moet alleen nog een negatieve coronatest kunnen overleggen. Dat is op dit moment mijn grootste uitdaging. Dinsdagavond, woensdagochtend weet ik meer...


  • 31 Januari 2022 - 18:20

    Dianne:

    Lieve Irma, wat ontzettend mooi dat jij deze stap wederom maakt en voor de 2e x lesbos een helpende hand toe reikt. Al ga ik jou , onze wandelingen, gesprekken en ons plezier missen. Ik ben super trots dat jij je inzet voor de vluchtelingen van lesbos! Heel veel succes en gelukkig kunnen we bellen, appen en facetimen. Zet m op! Veel liefs van mij.

  • 02 Februari 2022 - 11:23

    Peter:

    Hoi Irma,

    Wat super dat je dit gaat doen. Trots op je.
    De plek is bekend. ben er in 2019 nog geweest om te helpen.

    Heel veel succes en energie toegewenst.

    Groetjes Peter vd Heide

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irma

Wat leuk dat je mijn verhaal leest! Ik ben Irma en woon samen met mijn man Gilbert en onze vier dochters in Aalden. Ik ben geboren in 1973 en samen met mijn ouders, zusje, opa en oom opgegroeid op een boerderij in Nieuw-Heeten. Op deze site wil ik je in mijn verhaal, door mijn ogen laten meekijken in het vrijwilligerswerk wat ik belangrijk vind te doen opdat de schrijnende situaties rondom vluchtelingen (nog) meer zichtbaar worden. De oorsprong bevindt zich in mijn familiegeschiedenis. Mijn ouders, opa en oom hebben de kracht gevonden een nieuwe start te maken, niet onverschillig te zijn. Zo ben ik opgegroeid, in een "wij" cultuur. Mijn inziens kan onze wereld er echt mooier uitzien als je oprecht, vanuit jezelf, iets kan en wil betekenen voor de ander. Met dit vrijwilligerswerk probeer ik op mijn manier een steentje bij te dragen. Ik geloof in Solidariteit!

Actief sinds 24 Jan. 2022
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 6136

Voorgaande reizen:

17 Maart 2023 - 30 Mei 2023

De Jungles van Calais en Duinkerke

03 Februari 2022 - 19 Maart 2022

Lesbos Kamp Mavrovouni / Moria 2.0

Landen bezocht: